21.8.2019 / Pyöräillen Gardan rannalla

Yö oli kuuma, lämpötila ei juuri laskenut alle 25 asteen. Kirsi aloitti aamunsa uimalla kello 7. Vaikka tuuli hieman, oli vesi ja ilma lämmintä.

Lähdimme aamupalalle viereiseen ravintolaan. Kahvia ja munakokkelia pekonilla.

Kymmenen maissa näimme taas Ripaa, joka haki meidät ja vei pyörävuokraamoon. Vuokrasimme sieltä pyörät päiväksi. Esalle leveäpyöräinen sähköpyörä ja Kirsille hieman kapeampi ja kevyempi pyörä. Yhteensä saimme pyörät vuokrattua 40€/vrk (sis. 2 pyörää ja alennuksella). Halvimmillaan normipyörän vuokra oli jopa 10-15€/päivä/pyörä.

sdr_vivi

Ripa tuli meitä vastaan keskustaan omalla pyörällään ja hänen opastuksella ajelimme viereiseen Peschieran kylään.

seg_vivi
oznorCO_vivi
fbthdr
oznorCBT_vivi

Reissun jälkeen tulimme Esan kanssa takaisin Camping – alueelle ja laitoimme hetkeksi pyörät parkkiin.

oznorCOBR_vivi

Otimme pientä välipalaa ja kävimme uimassa ja suihkussa ja huilimme hetken. Lämpötila oli taas 31 astetta. Naapuriin oli tullut asuntoautolla uusia ihmisiä. Yksi heistä oli hauska Saksalainen mies joka oli reissussa vaimonsa kanssa. Vaimo oli kotoisin ruotsista.

Illalla lähdimme vielä pyörillä Ripan luokse, josta lähdimme hänen ja puolisonsa Lorenan kanssa syömään ravintolaan nimeltä Lisca. Sieltä sai myös gluteenitonta pizzaa.

mde_vivi

Oheinen pizza maksoi normaalisti 7,50 ja gluteenilisä pizzaan oli 3€. Illalla alkoi puuskittainen tuuli joka nousi aina yhtä yllättäen kuin laskikin. Se oli kuitenkin kuumaan päivään ihanan viilentävää. Kävimme vielä yhdellä terassilla ennen ”kotialähtöä” . Olimme takaisin autollamme noin puolenyön maissa.