24.8.2019 / Italiasta Saksaan

Aamulla lähdimme jo ajoissa liikenteeseen. Ajoimme nopeinta reittiä Itävaltaa kohti. Kävimme hakemassa aamukahvit matkan varrelta huoltoasemalta, josta saimme ostettua Itävallan teille myös vinjetin. (9,50€)

Hieman ennen rajaa oli Brenneron Outlet – myymälä, jonne poikettiin ostamaan Esalle lenkkarit ja Kirsikin juoksenteli noin 20 kauppaa läpi.

Itävalta ohitettiin nopeasti. Yksi tiemaksu piti vielä maksaa ennenkuin saavuimme Saksan puolelle.

Ajoimme Muncheniin ja majoituimme Camping-alue Thalkircheniin. Yhden yön hinta oli 34€ sis. sähkön.

Alueen vieressä kulki joki, jossa meni erikoisia olutlauttoja, joissa oli aina oma bändi mukana. Tämä oli johonkin olut-tapahtumaan kuuluva ohjemanumero. Samalla joella oli ihmisiä harrastamassa kaupunkisurffausta.

oznorCOQR_vivi

Oli taas erittäin lämmin päivä. Kävimme syömässä campingin ravintolassa yhdet wurstit ja iltapäivän istuskelimme autolla. Myöhemmin lähdimme käymään vielä kaupungilla. Menimme bussi-metro reitillä keskustaan. Menimme ensin eräälle aukiolle, jossa oli eräänlaiset olufestarit päättymässä ja siitä lähdimme kiertämään muutamat baarit. Yöllä tulimme takaisin campingille uber-taxilla.